Tandsiiiing :D

Så grymt söööt våran sötunge är med en liten liten tandsing :D

Kom hem från jobbet runt 14-tiden.. Så gick in i tog det lite lugnt ett par min sen packade in familjen i värstingåket och begav oss ner till OkQ8 för att Emelie skulle jobba..
Sen åkte jag o Emilia hem o hon fick mat o ren blöja och allt som hör där till, sen har det varit full fart!
Hon sov i 45min en sväng där runt 17-tiden, så då passade pappan på att laga lite mat och käkade han med.. Jag han preciis äta upp så vaknade hon, min underbara! :)
Så vi har kollat på Cops och druckit cola och myyst som tusan! Som Emilia alltid gör så tog hon mitt lillfinger och skulle bita på det, då hennes tandkött kliar som tuusan, och AJJJJ så ont det gjorde!! Var tvungen att kolla och vad såg man?? Jo en liiten liiten tandsing!! :) <3
Ringde Emelie right away o berättade, hon ville ha ett mms men Emilia var så trött o gnällig så det gick inte att få någon bild tyvärr..
Men imorrn hoppas vi kunna tracka Emilia lite så vi kan få en bild och lägga upp ;)

Så nu har hon somnat :) Gick bra att lägga henne idag, riktigt skönt vill jag lova då jag är ASTRÖTT!!
Funderar starkt på att lägga mig i soffan o vila ett par timmar tills Emelie kommer hem men vet inte, då blir man ju ännu tröttare sen när hon kommer.. Så vi får se hur jag gör.. Annars började en film på 3an för 30min sen så..

Aja, nu ska jag gå ut o ta en cigg sen lite TV :)

Ha det!!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0